fredag 1 juni 2007

Fredag med blåst

Ute blåser sommarvind... Det kan jag lova! Man får hålla i sig.

Just nu är våran 10-åriga grannpojke här och leker med våra barn. Perfekt tycker jag. De hänger inte i mina kläder, det gillar jag. Speciellt när jag ska blogga.

Det är vackra saker på ingång till Escape la jag märke till.

Vad sägs om denna fågelholk i vitt? Skulle passa som handen i handsken hemma hos mig.

En vacker korgsoffa i någon hörna i trädgården skulle jag också tacka ja till. Fler saker hittar ni här.

Ja, det kommer fler bilder från Susannes hem... den som väntar på något gott...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra bilder !!!

Hoppas att du får en underbar helg med mycket sol !

JÄTTEKRAM EVA

Rosa Pimpinellifolia sa...

Ett liknande litet fågelhus skulle jag också gärna ha min trädgård, jag sökte för en tid sen på ordet birdhouse på google-bilder och fick upp en massa fantastiska skapelser, bara fantasin sätter gränser (tydligen) :)
Ha en bra helg!

♥ Pia... sa...

Vackert...jahaja ...ska man vänta då...ända tills i morgon eller...ha en härlig helg till dej..PIA

Anonym sa...

Ja, dom har fina saker där! Både fågelholken och soffas skulle jag gärna ha i min trädgård!

Cecilia sa...

åh, så fin den fågelholken var! Tyckte om soffan också, men fågelholken var festlig.

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, oj... Din vännina Susanne har verkligen ett sånt ofantligt vackert och smakfullt hem. Så mycket fint, men du har ett lika fint hem du med!! Ja, nu är vi nog många som vill göra reklam för Escape ; ) Ha en fortsatt bra solig vecka! Mari.

MODERN COUNTRY sa...

Ja vet du, jeg bare simpelthen elsker alt de selger! Du har forresten ikke sett den fine konkurransen de har der inne? OM blogger og linker? Sjekk det :)
Fuglehuset er jo kjempeflott! Et hotell i særklasse kan du si for alle fugler som stikker innom, fniss :)
Ha en nydelig kveld og en like nydelig Søndag gumman, kram ;)

Anonym sa...

Hej! Har du också fått tips från Daniel om bloggtävlingen på Escape?
Jag var inte lika smart som du och lade upp det som ett inlägg utan jag lade det som en länk på min blogg under tips om inrednings affärer. Sjutton också!
Lycka till!
Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken härlig soffa. Den skulle jag helt klart kunna tänka mig :) Såg förresten tidningen Laura idag där du var med :) Jättefint! Ha en bra tisdag!