söndag 9 december 2007

Vem köpte reportaget?

Idag avslöjar jag vilken tidning som köpte reportaget som Magda och jag har gjort hemifrån mig. Det blev klart under veckan. Jag vet inte än när det kommer. Jag ska ta reda på det och så lovar jag att ni är de första att få veta.

Det blev tidningen Lantliv som köpte vårat reportage. Jag är så glad för det! Den är min absoluta favorittidning i Sverige, en kombination av lantlig inredning, mode och mat. Jag älskar deras cross-over reportage, när de kombinerar inredning med mode i härliga miljöer. De brukar ofta vara gjorda av stylisten Eva Lindh som har en talang att få bilderna att bli något utöver det vanliga. Såg ni hennes ögongodis i nr 11? Missa inte heller reportaget från Lantlif-Anette och Smultrongården i nummer 12.

kram Helena

37 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej! Men så roligt att det blev just din favorittidning som köpte reportaget! Det ska bli kul att se hur det blev. Fast redan nu så vet jag ju att det blev fint :) Ha en trevlig kväll!

Ardisia sa...

Grattis till reportaget! Så kul att det var just Lantliv, som är även min favvotidning :)

Det blir lång väntan på att se reportaget... Du måste meddela oss så fort du vet när det ska komma ut! Snälla!

Kram

Dubbelörn sa...

Ett jättestort grattis till er båda!! Du är superduktig o kan har redan fått oss alla att beundra ditt vackra hem. Tillsammans med proffs Magda så måste det bara blir hur bra som helst!

Väntar bara på reportaget ;)

Kramar

Karin i Villa Grå sa...

Jaaa - Lantliv har ALLT! I den bästa av världar vore den en morgontidning... *drömmer*

Ha det så bra!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Glömde ju att säga att det är superkul att ditt vackra hem kommer att synas i den bästa av magasin! Bra jobbat! *applåderar*

Ha en riktigt trevlig kväll!

Karin

Staket & Designkonsulterna sa...

Grattis, väntar med spänning. Du har ett super rart hem med många härliga och personliga detaljer.

Kjamiz från mig ;)

Anonym sa...

Grattis!
Kanske blir en prenumeration där nu också...
Jag har precis gjort en "lingonrulle med vit choklad" från nr. 12 som vi ätit till efterrätt idag. Gott!

Dalkullan

Anonym sa...

Gratulerer! Så utrolig spennende! Lantliv er kjempe fint, jeg kjøper det her når jeg finner det. Liker bildene kjempegodt!

Anonym sa...

Hej förstår att de köpte reportaget så fint hem som du har!Gillar din blogg och att du skriver så bra (roliga kommentarer tänker bla annat på mobilräkningen) du inspirerar!

smultrongården sa...

Håller med dig, Lantliv är också min favorit. Hem & Antik & Drömhem såg ett tag ut att kunna bli i täten men för mig står Lantliv fortfarande på 1:a plats. Jätte kul att du ska vara med där! Men det är säkert där ditt trivsamma hem passar bäst!
Jag höll på att trilla av stolen när dom kom till mig - helt otippat - men förstås jätte kul!
Ska bli jätte kul att träffas om ni tittar hit när du besöker din kompis! Grattiskramar Eva

Tilonino sa...

Gratulerer. Jeg kjøper bladet fast og kommer derfor til å få se reportagen. Gleder meg til det. Ha en fin uke.

Marie sa...

Vad kul att reportaget från ditt hem kommer i Lantliv, det ser man fram emot. Håller med om att stylisten Eva Lindh är jätteduktig på att få till det där lilla extra.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

Goa sa...

Grattis...det ser jag framemot!!
Kram
Goa

Anonym sa...

Kul, grattis på dig!

Anna - På landet Mot skogen sa...

Vad kul! Lantliv är en underbar tidning, alltid så vacker! Ska bli jättekul att få läsa ert reportage någongång framöver :)

Jennys Vita Villervalla sa...

Gratulerar! Din blogg är en av favoriterna jag dagligen "har koll på", så det ska bli jättekul att läsa reportaget!
Ja, som så många andras så hör svenska Lantliv till min favorittidning också.
Man vågar knappt nämna det, men jag prenumerarer på 5 inredningsmagasin, och köper ytterligare 2,3 olika engelska/amerikanska på Pressbyrån varje månad...
...vet ej vad det viruset heter som jag är smittad av, men dessa tidningar är balsam för själen iallafall:)) Precis som bloggandet.
Beträffande mitt "kall" som du undrade över så är svaret sjuksköterska.
Må så gott!
Kram
Jenny

LantlivsAnette sa...

Åhh tack snälla Helena för att du nämner mig i din fina blogg!!
Och tänk att du också snart ska förgylla den tidningen..gud så kul..nu längtar man ju !!
Kram Anette

junhe sa...

men vad ql...grattis till både dig och din vän!!! ska nog köpa dt nummret och spana in vad ni gjort=D ha en bra vecka/ kram junhe

Anonym sa...

Men åh så roligt det ska bli att få se ditt hem i lantliv!! Grattis! Det ser jag fram emot! Kram Terese

Anna sa...

Men vad kul! Stort grattis till reportaget! Det får jag bara inte missa! Lantlif är även min favorittidning:)

Ha en härlig dag!
Kram
:)Anna

linnea-maria sa...

Men oj oj vad mycket deluxe läsning vi får framöver. Angel at my table har två reportage framöver och så ditt hem. Mums. Ditt hem passar väldigt bra i denna tidning. Grattis /linnea-maria

Nostalgia sa...

Spennende! Svenske Lantliv er nesten (men bare nesten) like bra som vakre hjem:)! Gleder meg til reportasjen kommer!

Lallis sa...

Men vad kul!
Ha en fin dag.
Kram Lallis

Tidsmästarinnan sa...

å vad roligt, grattis till det! Tycker också att Lantliv är bra, har upptäckt den ganska så nyligen.
Kram!
S

sabina sa...

Det var det jag trodde, Svedbergs alltså. Badkaret som vi tittat på är därifrån men tänkte att jag måste kolla om det finns fler liknande.

Grattis till reportage i Lantliv! Ser fram emot att få se det! Lycka till med allt!

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Vad härligt då vet man att man har godbitar att vänta när Lantliv börjar droppa ner i brevlådan. Massor med kramar! Karin

Brunkullan sa...

Köpte senaste numret idag och har just kollat igenom och jag ÄLSKAR den tidningen:-)
Spännande! Du låter väl oss veta när repotaget kommer!?

Susanne

Josephine sa...

Va roligt att erat första repotage (för det har jag för mig att det var va?) blev köpt av en så fin tidning. Det måste kännas jättehärligt att få ett sådant bra betyg med en gång, hoppas att det kommer en fortsättning på detta. Latliv är självklart även en av mina favorittidningar, den har allt och nu lite till.

Kram/ josephine, björkvägen 15 (som lämnar kommentar för första gången)

spetsar och änglar sa...

Stort grattis till er båda!Ska bli så spännande att få läsa repotaget.Förhoppningsvis inom en snar framtid.(längtar redan).Ha en härlig Fredagskväll/Kram Heléne

Kamomilla sa...

Nej så underbart! Lantliv är nog en sån "bibel" för många av oss som älskar inredning och lantlig levnadsstil. Jag kan tro att du är lycklig! Grattis.

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul!!! STORT GRATTIS! Vilken tur att man är prenumerant så man inte missar detta....Må väl, kramar!

Anonym sa...

hällskotta vilket bra namn på en blogg :D

Elin sa...

Hej!

Här var det länge sen jag var och kikade! Underbara inlägg, blir kvar en lång stund hos dig tror jag. Så otroligt inspirerade. Är det ok om jag länkar till dig från min blogg? Sen undrar jag, "ringbeslagen", var köper man såna? Har ett bord som de skulle passa perfekt på!

kram e

Elin sa...

Vill också såklart säga GRATTIS till repotaget i Lantliv! Håll oss uppdaterade på när vi ska hålla utkik! :-) Fast det är ju klart, jag läser ju alla nummer....;-)

kram e...igen! :-D

Vårt lilla hem sa...

Åh så roligt - grattis!! Lantliv är ju en så underbar tidning, kan bläddra och njuta i evighet av alla vackra bilder och reportagen från så fina hem. Roligt att få se ditt hem där!!

Önskar dig en fin vecka!

Kram, Jenny

Sallys hus sa...

Hallå där!
Grattis!!
Gud så kul...nu väntar man ju med spänning!
Det är väl inte ett julrepotage va???
Så fall får vi ju vänta aldeles för länge!!
ha det, kram Katarina

Anonym sa...

Grattis... sånt är alltid kul