tisdag 18 mars 2008

Ledtråd

Jag ger er en ledtråd.

Den är: Tomteverksta´n.

kram Helena

28 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm..ja Ernst har ju dragit vidare så det finns ju en plats ledig för ett visst program på sommaren..och auktioner gillar du också, så...njaäae vad kan det bli? Får nog fundera på den där ledtråden ett varv till./c.

hemtrevnad marie sa...

EEeeee.....,mig fattar nada!!!
Men ta gärna Ernst plats som inredare i SVT,för sen han slutat, har det varit rätt jobbigt med vissa färgblinda inredare i TV!!
Kraaam

Solsjö - Under en vind sa...

Näää...ingen gissningslek..trodde att svaret skulle vara här nu...fniss.....! Hoppas att du har en bra dag! Kramis!

Jenny Oak Fae sa...

Tomteverkstan...då tänker jag på shackrutigt ;)

Kram, Jenny

<3

Nettan sa...

Sitter här & fattar absolut ingen ting....Vaddå " Tomteverkstan " ??
NU BLIR MAN BARA MERA NYFIKEN !
Hoppas du ger oss svaret snart..please.... ;0)
Kramiz Nettan

Hanna i Det stora grå huset sa...

Då kommer jag fram till tidningen Mama...
"-Säg mamma..." osv....

Nå? Är det rätt?

Kram Hanna

Camillas nya hem sa...

Say Mama! MAMA!

:)

vitating sa...

Jag tror oxå på tidningen mama, hade tidigare trott family living men nu lutar det år mama!

Vill veta NU!!
Hi hi...

me and alice sa...

HI,hi... Vad du är rolig Helena!
kramis suss...

Stina sa...

Tokfia...så du retas.:-D

Tidsmästarinnan sa...

renar?
docktillverkning?
ja haja noll ba!
(fast om man läser de andra kommentarerna så trillar det kanske ner en pollett... oo vad kul i så fall!)
Kram!

lottens vita och gröna sa...

men hörru nu är nyfiken i en strut enorm! kram lotten

Anonym sa...

Vill veta mer!! Är så nyfiken och full av förväntan! Nästan som att vänta på jultomten... Ha en mysig eftermiddag och kväll!

ColonialEast sa...

Kan det verkligen vara mama!?? Jag håller fortfarande på det!

White Season sa...

Oj, jaa du håller oss verkligen på sträckbänken :-) Lycka till vad det än kan vara... Kram

Anonym sa...

Helt klart Mama. när man tänker på tomteverkstan och -Säg Mama!
:)
/Eva /minaquiltar.blogg.se

Jes/Vita villa vila sa...

Luring där....

Mama eller schackrutigt? ;)

Lycka till vad det än må vara! KRAM Jes ♥

Hem och Lycka sa...

*fniss* Retsticka där ;-) Men jag fattar inte heller så jag avvaktar nästa inlägg och hoppas på ett avslöjande :-D Underbara bilder i inlägget nedan, jag hade också valt det undre. Kram!

Anonym sa...

Klart det måste vara Mama... Hoppas i alla fall. Väntar med spänning / Johanna

Anonym sa...

Nä ge dig nu!!! Berätta!! Vi är ju sååå nyfikna!

Anonym sa...

Det här börjar ju bli löjligt. Först måndag, sedan ledtråd på tisdag. Kul värre.

Anonym sa...

Är inte mamma och gillar inte Mama-tidningen :( känns tråkigt m a o

Annas Vita Hjärtan sa...

Men ÅHHHHH...inte blev man klokare av det där!
Mamma tidning? Flytta bloggen? Har det med varandra att göra? Du ger väl inte upp bloggen?

SLÄPP BOMBEN DÅ! Jag är dålig på att vänta, märks det? hihi

Kram på dig!

Vita maränger sa...

Jag väntar med nyfikenhet i kroppen. Vill veta nu....
KRAM

Anonym sa...

Vill börja med att säga att månbord med stilleben bara är kanon... Jag vill också ha begäret släpps lös i full galopp.
Har nog missat nåt förstår ungefär noll, med vart du ska flytta...
Hoppas det inte blir Mama utan något med inredning typ nya Ernst eller någon tidnings "tyckare"
Hur det nu en är så lycka till!!!

Glad Påsk
Marie i Skarpnäck

Kalkstenssommar sa...

Klurigt värre!
Nu får jag vänta nyfiket tills jag kommer tillbaka från Gotland....

Kram L

Anonym sa...

Jahapp då blir det mammablogg och ingen inredningsblogg längre
suck

Spets och snor sa...

anonym: Lugn, det blir en inredningsblogg ... kram Helena